photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Nire sarea erakusten

Jadanik inor ez gara gu, egiten duguna edota inguratzen gaituzten pertsona taldeen lan eta ekintzak kontutan hartzen ez baditugu. Nire sarea(eskuinean) atala berritu dut eta bertan nire lanak, interesatzen zaizkidan blogak, lagunak eta auzolandegiak sartu ditut. Adierazgarrienak iruditu zaizkidan irudiak sartu ditut bakoitzean, batzuetan argazkiak, besteetan logoak, besteetan irudi zatiak etab. orain nire interneteko izaera eta sarea hoberen islatzen duen atala dela uste dut. Hau hobeto egin ahal izango nuke Feevy xfn bezalako mikroformatua erabiltzeko aukera emango balu, era honetan gehitutako iturri bakoitza zergatik sartu dudan definitzeko aukera izango nuke. Sortzaileei gomendatu diet eta beharbada aukera hau ere inplementatuko dute, asko eskertuko nuke egia esan.

Etiquetas: , , , ,

Iruzkinak hemen "Nire sarea erakusten"

 

Anonymous Anónimoek idatzia (09:51) : 

xfn interesgarria iruditzen zait, baina egungo bertsioa pixkat hankamotza ikusten det. 1.1 profila oraindik zabaldu daitekela pentsatzen det...

eta horretaz gain, XFN creator euskeratzea ez legoke batere gaizki :) (eta gune ofizialean kokatzea)

 

iruzkin bat egin