photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Zer gehiago ikusi behar dugu!


Zer gehiago ikusi behar dugu Libanon gertatzen ari dena salatzeko. Lehengo egunean "Hau ez da blog aspetiko bat" izenburupean Israel sionistak Libanoren eta bere biztanleriaren aurkako zeraman sarraskiaren inguruko hainbat dokumentu eskaini nizkizuen. Gaur biztanleri horren aurkako eraso sistematikoen adibide diren irudi eta bideoa ekartzen dizkizuet (OHARRA: zenbait irudi oso gogorrak dira).

Esnatzen hasi gara
Processblack
Kimo

Azken oharra
Ez naiz antisemita -> Bakoitzak nahi duen erlijioa aukeratzeko edo ez aukeratzeko eskubidea duela uste dut.
Ez naiz erlijiosoa -> Ez naiz kristaua, judutarra, musulmana ...
Ez naiz inpartziala* -> Israel, AEB estatu inperialistaren txontxongiloa dela pentsatzen dut.

*inpartziala -> mass mediak inpartzialak omen dira. Enpresa, alderdi eta entitate ezberdinek finantziatzen dituzte. Niri inorrek finantziatzen ez nauenez...

Iruzkinak hemen "Zer gehiago ikusi behar dugu!"

 

Blogger MAGABILAek idatzia (13:18) : 

Gezurra dirudi Israelek urteetan zehar hartutako jarrera suntsitzaile eta inposatzaile hori historian zehar hainbeste sufritutako herria izanik.

Salatzekoa da, bestalde, estatu boteretsuenen jokaera.

Oso lotsagarria da hau dena.

 

Blogger MAGABILAek idatzia (13:20) : 

Bideoa oso gogorra duk

 

iruzkin bat egin