photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Zabaldu.com komunitatea berrituta

Zenbait arazo konpondu ondoren Komunitatea jende eta lagun berriekin eguneratu dugu. Wikian izen eman duten guztiak gehitu ditugu (norbaitek arazoren bat detektatzen badu esan diezagula wikian) eta berriak gehitzen badira gehitzen joango gara.

Gainera RSS orokorra dugu. Hau da komunitatean dauden guztien RSS bateratu bat ere eskaintzen da.

Harpidetza berri bat egin dut Aingeruren blogean, interesgarria. Ni ere nire QR kodea sortu dut, aurretik ezagutzen nuen baina ez naiz inoiz animatu.


Norbaitek deskodetzen badu... ez da oso originala :P

Etiquetas: , ,

Iruzkinak hemen "Zabaldu.com komunitatea berrituta"

 

iruzkin bat egin