photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] I-rratsaio berria (1.zenb): Jarioak(RSS)

Nahiz eta grabatu nuenetik zenbait berrikuntza suertatu diren, batez ere UEUren ikastaroa amaitu delako, grabatu nuen i-rratsaio berri hau gauza hauen inguruan doa:

#Teketen 1. zenb, Jarioak(RSS) zer diren nola irakurri eta nola aurkitu , Blogak UEUn udako ikastaroari buruz, Aktualitate laburpen txikia, Euskal Blogen Eraztunean sartu diren azken blogak: EuskalTekno, Futbolsofia.

Entzuteko [mp3an jaitsi](eskuineko botoia gorde honela/guardar como)
[streamingean entzuteko]

I-rratsaioan aipatzen diren zenbait URL:

Beste loturak Informazio jarioan, bide bila artikuluxkan

Beti bezala, iruzkinak, laudorioak, bronkak, muxuak, blogean edo nire postan

Iruzkinak hemen "I-rratsaio berria (1.zenb): Jarioak(RSS)"

 

Anonymous Anónimoek idatzia (13:33) : 

Lotura ez dabil ondo... Bide batez, www.3arrano.com da helbide zuzena, naiz eta zuk jarri duzunetik ere bertara heltzen den (gehiago itxaron behar da).

 

Blogger Teketenek idatzia (15:29) : 

Zuzendua :P

 

Anonymous Anónimoek idatzia (16:47) : 

Eskerrik asko, baina oraindik ezin dut i-rratsaioa entzun... Bi loturak dabiltza gaizki, bai streamingarena bai bestea.

 

Blogger Teketenek idatzia (23:44) : 

Saiatu berriro denbora pixkat itxaron besterik ez duzu, benetan badoala.

 

Anonymous Anónimoek idatzia (19:32) : 

Ba ez... mp3-a jaitsi dezaket baina gero entzuteko erabiltzen dudan programak fitxategia ezin duela ireki dio (Audacity da, eta mp3ak ireki ditzake, aurreko i-rratsaioa programa honekin entzun nuen).

Streaming-a erabiltzeko, ordu erdiz egon naiz itxaroten, eta ezer.

Norbaitek entzun ahal izan du i-rratsaioa?

 

Anonymous Anónimoek idatzia (13:08) : 

AZKENEAN!!! Ez dakit zer gertatzen zen, baina orain streamingarekin entzuten ari naiz, eta hamar segundu baino gutxiago itxoinda!

Eskerrik asko dohaineko publizitateagatik ;)!!

 

Anonymous Anónimoek idatzia (19:40) : 

Inkestari erantzunez: nik nahiago dut i-rratsaio izena, baina podcasting guztiz baztertu gabe.

(Koletillegatik lasai, esperientzia hartu ahala lortuko duzu hauek ez erabiltzea ;)

 

iruzkin bat egin