photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Hasiera orri pertsonalizatuak (Kontaizu artikulu berria)

Internet pertsonalizazioaren bidea hartu du. Bakoitzak bere orri hasiera orri pertsonalizatua sortzeko aukera dauka orain. Bertan beste hainbat aplikazioetako edukia, informazioa, jarioak etab. gehitu daitezke. Bakoitzak bere nabigatzailea ireki eta interneten nabigatzen hasteko bere atari pertsonalizatua, bakoitzarena, berea, propioa. Hau izango da gaurko gaia, hasiera orri pertsonalizatuak.

Artikulu osoa

Etiquetas: , , ,

Iruzkinak hemen "Hasiera orri pertsonalizatuak (Kontaizu artikulu berria)"

 

Blogger Maiteek idatzia (23:57) : 

Aupa, Gorka! Interesgarria oso artikulua. iGoogle eta Netvibes baino ez nituen ezagutzen eta tartetxo bat hartzen dudanean, probak egiten hasiko naiz besteekin.

A! Nik dakidala, iGoogle-k integratzen du Google Reader (nik, behintzat, jasotzen ditut jarioak). Besarkada bat.

 

Blogger Teketenek idatzia (00:14) : 

Aupa Maite,

Pozten naiz gustatu izana. iGooglerena nionean beste batzuek egiten ez duten moduan egiten duelako da, gehigarri bidez. Beste batzuetan jario irakurgailu baten funtzio guztiak barneratzen dira sisteman bertan. Baina bai, widget berezi bat badu horretarako.

Eskerrikasko mezuagatik :P

 

Blogger Maiteek idatzia (18:57) : 

Aupa, Gorka! Hemen erantzuna idatzi eta gero, segituan begiratzera joan nintzen eta arrazoia duzu, widget moduan jasotzen dut eta, noski, ez da gauza bera. Askoz ere hobeto benetan integratuko balute bere funtzio guztiekin... :-)

 

iruzkin bat egin