photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Bloginfluence - Blogosferan duzun eragina aztertu



The English and Spanish users feedback posts here

Bloginfluence nire denbora librean egindako tresna txiki bat da. Blogosfera oso handia da eta blog guztiak ez dira berdinak, blog bakoitzaren eragina edo influentzia zein den kuantitatiboki nola adierazi zitekeen pentsatzen hasi nintzen. Buruari buelta batzuk eman ondoren hau da lortu nuen formula:
[(blog+posts+web links) + (bloglines subs * 2)] * 1+(Pagerank/10)

Horrekin batera script bat garatu eta nire etxeko zerbitzarian instalatu nuen, probak egiten hasi eta nahiko ondo zebilela ikusi nuenean... Zergatik ez jende guztiari zabaldu? Eta hori egiten hasi nintzen...

Formula hau, nire buruak sortu duena da. Neurketa mota bat, saio bat, neurtzeko modu bat. Inoiz ez da izango egi absolutu bat, blog baten eragina neurtzeko zehatzena, hoberana etab. Gainera blogaren egilea(k) pertsona moduan duten eragina edo influentzia neurtzea gauza zaila da eta hori ez du egingo tresna honek.

Aipatutako guztia argi edukita, blog bat egitean gure eraginak besteek guregan ezartzen dituzten loturak eta gure Interneteko agerpenak zehazten dutela uste dut. Horren islada (bat) da aipatutako formula.

Tresna honen bitartez blog baten jabeari bere eragina neurtzen duen zenbaki bat erakutsiko zaio, eragin hori nola hazten edo jaisten den ikusi ahal izango duelarik. Honekin batera, bere blogaren egoera aztertzeko zenbait lotura eta grafiko erakusten zaizkio.

Orrialdeak momentuz 3 hizkuntza ditu Euskara, Gaztelera eta Ingelesa (edo horrelako zerbait). Ingeles eta Gaztelania bertsioek publizitatea dute, beno publizitatea ez Firefox gomendatzen dut eta Amazoneko liburu bat eskaintzen da, gaiarekin zerikusia duena. Amazonetik irabazten dudana liburuak erosteko erabiliko dut bertan eta bestea zerbait irabaztekotan ziur egon euskal komunitateari bueltan etorriko zaiola.

Eta euskarazko bertsioa zer?

Ba euskarazko bertsioak ez du publizitaterik eta ez du izango. Goiko ezkerreko atala euskara bultzatzen duten eta onura ekonomikorik ez duten erakundeentzako guztiz irekia dago, nirekin kontaktuan jarri. Eta edukian gauza gehigarri bat dago, Euskara blogosferan duen eragina adierazten duen grafika bat bistaratzen du. Era honetan Euskaraz idazten diren edukiak ezagutu ahalko ditugu.

Bertsio guztietan bakoitzaren blogean bere eragin zenbakia azaltzeko kode txiki bat kopiatzeko aukera dauka. Era honetakoa litzateke nirea:


Nire eragina

[1285.5]


Beste blog batzuen eragina

Sustatu > 57721.6
IKTeroak > 1223.6
Google Dirson > 85264
Mutilmedia > 557.2
irratia.com > 2044.5


Arazo batzuk

  • Bisita gutxi dituzten blogetan arazoak sor daitezke.

  • Bloglinesen blogid-a asmatzea nahiko artesanala da eta batzuetan huts egin dezake egiaztatu ondo lortu dela.

  • Batzuetan daturen bat falta denean emaitza ez da benetako zenbakia.



Gauza hauek eta gehiago hobetzeko daude, zuen iritzien zain nago. Esperimento honekin denek zerbait ikasi dezakegula pentsatzen dut, zer iruditzen...

Iruzkinak hemen "Bloginfluence - Blogosferan duzun eragina aztertu"

 

Anonymous Anónimoek idatzia (08:26) : 

Aupa Gorka, OSO ONA!

Erabili eta zabalduko dugu, baina kontuz, lotura gaizki jarri diguzu! (koma bat puntu baten ordez)

 

Blogger Teketenek idatzia (09:06) : 

Joder beti berdin nabil. Esker mila

 

Anonymous Anónimoek idatzia (10:07) : 

Zorionak Gorka. Herraminta hau Blogak 2.0-n aurkezteko intentzioa al daukazu? Animatu zaitez!!!

 

Anonymous Anónimoek idatzia (12:15) : 

i+g

ikasi eta gorka, garatu eta irauli

i+g aizu!

Gustatu zait, oihartzunaren islada da bloginfluence hau. Polita da, zorionekoa gu bezalako blogosfera txiki eta apalarentzat.

Garatzaile jatorrak ditugu, erabiltzaile sutsuak, irakurle adituak... ondo goaz. ondo.

blogak 2.0 horretarako oso oso aproposa. made in eus erabat. eta gainera subentzio barik! tomaya!

Gorka, ezusteko ona. Baina zugandik etorrita ez uste gehiago eskatuko ez dizugunik.

Aurrera bolie!

 

Anonymous Anónimoek idatzia (12:59) : 

ZORIONAK GORKA!! Beti harritzen nauzu!

 

Blogger Teketenek idatzia (13:08) : 

Aupa eskerrikasko eskerrengatik. Nahiko flipatua gelditzen ari naiz egia esan, ez nuen espero hain interesgarria iruditzea jendeari. Esperimentu bat besterik ez zen eta orain.

Patxik dion bezala Aurrera Bolie!

 

Anonymous Anónimoek idatzia (15:53) : 

Argi dago euskal blogosferan erreferente nagusi bat dugula.
Beti lanean ideia berriekin!!!
Jarraitu horrela teketen!!
newton.

 

Anonymous Anónimoek idatzia (18:00) : 

Aupi Teketen!
Zorionak eta skerrik asko oparitu diguzun jostailu honengatik! Ziur zerbitzariari kea dariola guztiok lanabes honegaz jolasten gabiltzalako :oD
Hala ere badaukat kritika txiki bat: lortzen den zifra zein neurrirarte asko edo gutxi den neurtzea zaila da, eskala bat ez delako; ezin daiteke jakin zein den maximoa eta horrela datuak erlatibizatu (arlo batzutan datu normalizatuak mordo gustatzen zaizkigu, datu erlatiboen yonkiak gara). Badakit kritika hau nahiko pijoteroa dala, baina ez dituzu soilik hitz politak jasoko! ;op
Ea urrengoan zergaz ahoa zabalik uzten gaituzun!!! :oD

 

Blogger olhares futurosek idatzia (19:33) : 

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 

Blogger olhares futurosek idatzia (16:13) : 

why during the day the position of my blog can come up and down?? why??

 

Blogger Theresa Walkerek idatzia (06:26) : 

Kaixo denek, nire izena Theresa Walker da, 20 urte daramatzat nire senarrarekin ezkonduta eta bi semeak ditugu. Adinekoak 16 urte. Nire senarrak asko maite ninduen baina azken 5 hilabeteetan 32 urtetako lankideekin harreman estua izan zuen. 47. Oraindik ere ez du sekula imajinatu, nolabait niri eta haurrekiko jarrera nolabait esateko, bere bulegotik etorritako iritziak gaiari buruz pentsatzen uzten gaitu eta 15 egun lehenago aitortu zuen bai berak inplikatu zuen eta sexua ere izan zuten. Ohean ekarri zuen bulegora irten zenean. Nahiz eta martxoaren 20ko urteurrenean nire sexuari eutsi egiten dion bezala urteurreneko egunean egiten dugun bezala, gure eztei-bidaia izango da berriro, hori daki baina nire ohean urtebetetze egunean egin zuen, nire sentimenduak izan ziren. erabat baliogabea zion, barkamena bilatzen eta afera bazkide saihestuz eta bere baztertzen. Egia da, baina nire egoera burugabea agonia betea da, harenganako desohorearen sentimenduek ez dute beren maitasunaren irudia alde batera utzi. Berriki aurkitu du neska honek beste gizon batekin duen harremana. Ez zen hura leial izan, beraz, gorrotoa da bere buruan soilik eta lehenago gustatzen zaion bezala, maite nauena nahiago du, funtsean gizon ona da, aita ona. Ez dago horrelako aurreko erregistroik. Benetan maite al zuen? Zer egin behar dut orain? Mina sentitu dut. Maite nion oso, baina orain harekin desohoraturik sentitzen dut .... Ezin dut ahaztu eta mina berreskuratzen dut. Nahi nuke zenbat maite duen, noizbait mehatxatzen. Batzuetan, bere familiari uko eginez gero, hura ezkontzeko aukera emango dio. Eta hura konbentzitu nahi du, emaztea ez delako egokia. Gauza bera izango dut. Ez dut berarekin biziko. Izan ere, niretzat irabazi nahi zuen dibortziatu egin nahi zuenean, batzuetan gure harremeri buruz jeloskorrak zituela esan zuen eta nire senarra hartzera eraman ninduen. JOSEPH UGO posta elektronikoko posta elektronikora iritsi zen arte, jendeak bere bizkarra eman eta harremanak konpontzen lagundu eta jendeak zoriontsu egon zedin lagundu zuen arte, nire egoera azaldu nion eta 7 eguneko epean lagundu ninduen, zoriontsu naiz gaur egun, lagundu ninduen eta harro esan dezaket nire senarra berriro nirekin dagoela eta nirekin maitemindurik dago orain inoiz baino. Zure harremana edozein laguntza behar duzu zure gizona, emaztea, mutil-laguna, neskalaguna, loterien irabazlea, gaixotasuna sendatzeko edo lan-sustapena jasotzea, nire bizitzako bizitzako erronkei buruzko edozein laguntza behar duen mezua irakurtzen duten ikusleek harremanetan jarri beharko lukete.

KONTAKTUA -Email: doctorjosephugo@gmail.com
WhatsApp: 34631686040

 

iruzkin bat egin