photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Googlek jario irakurgailu bat ateratzen du, Google reader

logo google reader
Googlek mundua kontrolatzeko helbururantz doa. Orain Google reader atera da, jario irakurgailu berri bat. Probatzen dudanean, honi buruzko "review" (kritika) bat egingo dut. Bitartean Bloglines
-----
PROBATU DUT!
Era eskematiko batean azalduko ditut Google readerren gauza onak eta txarrak.
onak
* AJAX erabiltzen du eta oso azkarra da
* Gmailen "Starred" funtzionalitatea
* OPML fitxategien bitartez jarioak inportatu eta esportatzeko aukera ematen ditu.
* Podcastinga entzuteko kontrolak

txarrak
* Interfaze nahiko zaila (klik gehiegi).
* Jarioak inportatzeko orduan niri gelditu egin zitzaidan.
* Ez du informazio gehiegi ematen aurreneko orrialdean (Bloglinesek egiten duen bezala)

Ondorioak
Googlek egiten duen guztia Googlek egiten duelako ez da ontzat hartu behar. Batzuetan enpresa pribatu bat dela ahaztutzen zaigu, badakigu "We are not evil" dela beraien esaldia baina... Iritzi kritiko bat izan behar dugu, Bloglines erabiltzen dut nik eta horrela jarraituko dut, beste asko badaude eta interesgarriak bakoitzak berea aukeratu dezala. Googlek berea egin beharrean beste hau erosi beharko luke Feedness. Bloglines uzten badut hau erabiliko nuke nik, itxurosoa eta erabilgarria, bai horixe!.

Iruzkinak hemen "Googlek jario irakurgailu bat ateratzen du, Google reader"

 

iruzkin bat egin