photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Eklipsea ikusten saiatu naiz

Eklipsea ikusten saiatu naiz kartulina zulatu batekin eta lortu dut behintzat zerbait ikustea. Hala ere betaurreko bereziak zituen batek zuzenean ikusteko aukera eman dit. Izugarria izan da, kristona.
Badirudi gaur egungo jendartean lurrarekiko lotura (GAIAren irudia berriro ere) asko galdu dugula. Zergatik diot hori? Ba beno, nire herrian hegaztiak erotu egin direlako, beraiek asko nabaritu dute eklipsea. Beldurturik ziruditen 2 txoritxo lagun baten etxean sartu dira eta uso bat ero moduan denda baten beiraren aurka jo da.
Hemen uzten dizkizuet nire saiakeraren argazki batzuk.

Kartulina zulatuarekin jolasean.

Zerbait ikusten da kartulinan, harrigarria!

Iruzkinak hemen "Eklipsea ikusten saiatu naiz"

 

iruzkin bat egin