photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Internet eta mugikortasuna

Azkoitiko Urola ikastolaren III. informatika astean egon nintzen eta bertan internet eta mugikortasuna izan nuen aipagai. Oso gustora egon nintzen bertan bildutako jendearekin eta bertan erabilitako aurkezpena hemen ere denon eskura jartzea pentsatu dut. Aurkezpena nahiko laburtua bada ere kontzeptu eta gako nagusiak erakusten ditu. Gauza batzuk kanpoan utzi nituen baina hurrengo batean hitzaldi hau berreskuratu eta gaia zabalago jorratzeko aukera izatea espero dut. Esker mila gonbidapenagatik.

Etiquetas: , , , , , , , , , , , ,

Iruzkinak hemen "Internet eta mugikortasuna"

 

iruzkin bat egin