photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Zergatik dago Fidel technoratiko bilaketetan lehenengotariko?

Technoratira sartu eta Fidel Castro ageri da bilaketa garrantzitsuenen artean. Oraintxe bertan 7.
Hil omen den zurrumurrua dabil sarean. Egia ote? Nik ez dut baiezkorik esango(EZEZKOA ESANGO NUKE) momentuz eta berak esan bezala, ez dut bere Irudirik erabiliko hilik egon artean.
Ez dut zurrumurrurik zabaldu nahi baina Technoratin ikusitakoak harritu nau.

EGUNERAKETA
Zurrumurrua sortu duen berria hau dela uste dut. Indymedia Argentinan edonork bidali dezakeen informazioa izan da. Hau da guneko kudeatzaileen onespena behar ez duen atalean. Gero eta ziurrago nago gezurra dela. Gainera berri horretan hau azaltzen da:
Según fuentes no oficiales...


EGUNERAKETA2
La Nueva Cuba (Fidel hilik ikusi nahiko zuten batzuk) hau adierazten dute berri batean.
...Consultado respecto a este trascendido de dudoso origen, Lautaro Carmona, miembro de la comisión política del Partido Comunista de Chile, señaló que estas versiones a su entender son absolutamente infundadas y emanan de un blog como Indymedia que no les merece ningún tipo de confianza.

Carmona, secretario general del PC, dijo que ellos no podrían ignorar de ninguna manera una noticia de semejante magnitud. Radio Bío Bío también consultó a representantes de la coordinadora de solidaridad chilena con Cuba, quienes se expresaron en términos semejantes, negando absolutamente veracidad a este rumor.


Technoratiri buruzko burutazio batzuk. Bilaketen ataletan "Fidel Castro" azaltzen den arren etiketetan aldiz ez da "Fidel Castro" inondik ateratzen. Burutazio txiki bat sortzen dit honek. Bilaketak jendearen pentsamendu azkarra edo irreflexiboa? neurtzen dutela eta etiketek aldiz zerbait pentsatu eta landuagoa. Badakit Perogrulloren teknika erabili dudala baina... Kasu honetan nahiko argi ikusi da aipatutako jarrera.

Iruzkinak hemen "Zergatik dago Fidel technoratiko bilaketetan lehenengotariko?"

 

Anonymous Anónimoek idatzia (19:43) : 

Nik ere Technoratin sartu naiz gaur eta Fidel Castro ikusterakoan berdina pentsatu dut!

 

iruzkin bat egin