photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Nire blogera jendea nola iristen den

Batzuk Done Jakue bidea egiten dute, beste batzuk Mekara joan ohi dira, besteak mendi txangoak egiten dituzte Arantzazura. Interneten ere horrelakoak gertatu ohi dira, hau da jendeak kriston bideak egiten ditu leku batera iristeko. Ez dut inondik inora nire bloga leku santu horiekin konparatu nahi, nire blogera hainbat jendek egindako bidea azaldu baizik. Nire estatistikei erreparatu diet eta Googlen zenbait bilaketa egin ondoren, jendea nire blogera sartu dela konturatu naiz eta a ze nolako gauzak topatu ditudan:
Google bilaketa hauek eginda nire blogera iritsi dira, (hainbat bloketan sailkatu ditut):
Denbora librea eta nostalgia
  • abestien letrak
  • arale euskaraz
  • maya erlea marrazki bizidunak
  • txikitako telebista
  • dragoi bola itzulpena
Blogak
  • weblog
  • zer da bloga
  • blog da yahoo
Justizia soziala eta aldarrikapenak
  • herri garatugabeak
  • afrika elkartasuna
  • katrinaren ondorioak
  • xakela gaztetxea
Arraroak
  • saiatu (animo ba neska/mutil)
  • pez ibili (????? duda asko sortarazten dizkit honek)

Iruzkinak hemen "Nire blogera jendea nola iristen den"

 

iruzkin bat egin