photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Google .cat


Googleren hasiera orrian gauza bitxi bat gertatzen zait Go to google esteka klikatuz, googleren inglesezko bertsiora joaten nintzen lehen, baina orain .cat domeinura zuzentzen du link horrek. Katalanen inbasio teknoinperialistaren lehen pausoak :-P

Etiquetas:

Iruzkinak hemen "Google .cat"

 

Anonymous Anónimoek idatzia (09:19) : 

Kontxo, neurean ere bai. Firefox-en hizkuntza hobespenetan 'eu' dut lehena (eta bakarra). Horregatik ote?

 

Blogger Teketenek idatzia (09:38) : 

Ez dirudi, aldatu dut eta "en" jarri eta oraindik agertzen zait. Zer izan daiteke?

 

Blogger Unknownek idatzia (08:37) : 

Ni ere ohartu naiz azken egunotan google.cat-era berbidaltzen nauela. Esango nuke, googlen euskaraz nabilenean "en español" jartzen duen horretara (gaztelaniazko albisteak bilatzeko)klik egiten dudanean agertu izan zaidala google.cat

 

iruzkin bat egin