photo Gorka Julio
Elurnet Informatika Zerbitzuak
Andoain, Gipuzkoa, 20140
Testuinguruari buruzko gogoetak artikulua

Bildu.net laguntza manuala zabaldu.com Sarezulo atala Kontaizu.net

Blogari.net zure bloga sortu

[landaben elkartasuna]
Landaben volkswagen borrokan

Creative Commons License
lana lan hau Creative Commons-en baimen baten mende dago.

Powered by Blogger

lortu firefox

lortu thunderbird

Never Mind The Blogs

onponbidea

[>] Bob esponja deabrua da!


Atzo ez dakit nola Bob Espongari buruzko foro batean amaitu nuen eta nahiko flipatuta atera nintzen zein punturaino jendea jota dagoen. Esan beharra dago kristauen foro bat dela, baina bertatik ateratako perla batzuk hauek:
Bobesponja y Patricio su amigo, adoptaban un bebe, Bob con rulos en el pelo, con el bebé, adoptando el rol de madre del hogar y Patricio en el rol de padre, fue muy fuerte aquello, ya que la caricatura mostraba sin tapujos a Bob esponja en un rol de homosexual. Luego pregunte a mi hija, que era Bob esponja y ella muy segura me respondio: MUJER!

Después de aquello, no me cabe ninguna duda que lo que se pretende con Bob esponja es acercar a los niños al mundo homosexual, con la finalidad de presentarla como algo natural y completamente aceptable.
Beste bat:
Bob Esponga usa simbolos satanicos por ejemplo si se ponen a ver donde trabaja Bob Esponga en su sombrero usa un simbolo satanico!

Es una ancla o Crux Dissimulata. Yo no sabia que este symbolo era satanico. Mas bien era usado por los Cristianos en el 3er siglo cuando estaba dura la persecusion.
Eta azkenekoa nobel sarirako (ikusita hau nahiko merke dagoela):
El creador de Sponge Bob es homosexual. Asi que no se que decir, pero si, su creador es homosexual.

Tenemos que tener cuidado con lo que nuestros niños ven, en The Rescuers de Disney sale una mujer desnudandose en la ventana de uno de los departamentos y hay conjuros en varias de las peliculas y cosas asi.
Si desean, traigo una info del Evangelista Josue Yrion, de las Asambleas de Dios, sobre esto.
Ez dakit nola ikusten duzuen, baina niri dibertigarria egin zait :P

Etiquetas: , , ,

Iruzkinak hemen "Bob esponja deabrua da!"

 

Blogger behialaek idatzia (19:54) : 

Ez dakit, nik, foro horietan edozein sartu daiteke eta nahi duena idatzi. Ni ere sar naiteke komentario katoliko edo iraultzaren aurkakoak egiten.

 

iruzkin bat egin